بی مقصد

 

وقتی که من خیابان ها را

بی هیچ مقصدی می پیمودم

تو با من می رفتی

تو در من می خواندی

 

وقتی که شب مکرر می شد

وقتی که شب تمام نمی شد

تو دستهایت را می بخشیدی

تو چشمهایت را می بخشیدی

 

تو مهربانیت را می بخشیدی

تو زندگانیت را می بخشیدی

تو گوش می دادی

اما مرا نمی دیدی

 

من از تو می مردم

اما تو زندگانی من بودی

 

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
بازاریاب پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 09:43 ب.ظ http://www.adinehbook.com

دوست داری پولدار بشی؟ هر کلیک 80 ریال!

یک آقا از درک اسفل السافلین پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 10:15 ب.ظ http://mosix.blogsky.com

اینم اظهار فضولات ما در مورد عشق و عاشقی و احساسات و این قرتی بازیا :

دنیای ما دنیای وارونگی است و برای زندگی در این دنیا باید وارونه بود. در دنیای امروز کسی که از حرفهای لطیف و عاشقانه و آدمهای احساساتی احساس تهوع نکند بیمار است. کسی که می ترسد از این که اسلحه در دست بگیرد بیمار است. کسی که همه را دوست دارد و به آن ها اعتماد می کند بیمار است. کسی که از خیانت نزدیک ترین دوستش نمی ترسد و از آن بیم ندارد بیمار است. کسی که از راه رفتن در خیابان های دودآلود پرهیز می کند بیمار است. کسی که همواره احساسش را در اختیار صداهای گوشخراش قرار می دهد و از آن ها رنجیده می شود بیمار است. کسی که به همه چیز ساده و بی ابهام نگاه می کند بیمار است کسی که به سادگی عاشق می شود بیمار است. کسی که به روش های خشونت آمیز اعتقادی ندارد بیمار است. کسی که مثل گذشته رو در رو دعوا می کند مشت می خورد و مشت می زند و از پشت خنجر نمی زند بیمار است. کسی که فکر می کند علم و ثروت با هم در رقابت اند بیمار است. کسی که به سادگی و بی آلایشی معتقد است بیمار است. کسی که فکر میکند دختر یا پسری روی زمین به او از ته قلب علاقه مند است بیمار است. کسی که از دوستی استفاده ی ابزاری نمی کند بیمار است. در قرن ۲۱ خوردن غذای پاکیزه و فاسد نشده و شیر پاستوریزه انسان را بیمار می کند.
==========================
ِYahoo! : general_hellish

ناصر جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 01:25 ب.ظ http://supermanetab.blogfa.com/

سلام . مرسی از اینکه بهم سر زدی . از بابت شعر هم ممنون. کاش زود به روز کنی . با متنات خیلی حال میکنم
کسی شام و پگاهم را چه داند ؟
کسی راز نگاهم را چه داند
من و دل سالها با غم نشستیم
کسی فریاد آهم را چه داند ؟

[ بدون نام ] جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 07:49 ب.ظ http://www.wall.blogsky.com

سلام
دیگه سر نزدید
امیدوارم هیچ وقت دلت نشکنه..

محمد سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 01:40 ق.ظ http://desperado.blogsky.com

هیچ کدوم از عکساتون لود نمیشه!

من یه جایی شما رو به اسم بانوی شمال دیدم

ولی تو بلاگت خبری از شمال نبود؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد